rupple

Alla inlägg under maj 2013

Av Robbe Bongolo - 4 maj 2013 14:31

Tjenare!

Förlåt att jag inte har skrivit på några hundra år. Jag har varit så upptagen med att lyssna på dom här nya, electriska låtarna som PSY, Lady Gaga, P!nk och så vidare.   Jag har också skutit ner några algar, det har gått jävligt bra, det blir alg mos med alg till middag idag.   Frugan böörjar tröttna på mig och mina algar. Aja den där algen som jag försökt att tämja, ni kankse inte visste något om det, men jag har fångat en alg och försökt att tämja den. JAG LYCKADES!(inte...) Jaa, den där algen jag försökte tämja sparka mig på rumpan härom da'n, det gjorte ont som attan!  

Imorn ska jag fara till barnbarna och lyssna på lite Gagnam style. Ja, den där koreanen är allt snygg!  

Nu ska jag ta en öl och en ölkorv med mina gammla polare, ska prata lite om PSY, fast dom är inte så intresserade som jag...   Ska på onsdag köpa mig en moppe, ska försöka klämma mig in i ett 15 års gäng och bli cool!    Om jag inte inte hittar nått gäng ska jag försöka få med gubbarna och skapa ett själv.    


Det är allt härligt att vara pensioner!  


Hej då, ska skriva ett inlägg ikväll också så ni behöver inte vänta på mig!  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Robbe! Här skriver jag om mitt liv och mycket annat!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards