rupple

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Jag ber om ursäkt...:(

Av Robbe Bongolo - 29 november 2011 11:37

Att jag inte har bloggat, hadee glömt att jag har varit i Florida och tittat på snygga kändisar gå på röda mattan!

Sen åkte jag in på sjuk hus i en dag för att jag trode att jag hade brutit benet men det hade jag inte, tur!

Såg ingen alg och såklart fick man ju inte ha med sitt gevär in i flyget!

Här kommer en bild på en kändis, pinsamt vet ej vem det är   

Jag tyckte den hära tjejen var snyggast! Jag klämde mig förbi alla kamragubbar, hallå hur ska man annars se?!?

  Det hära åkte vi förbi, inte direkt som hemma i skogen!

Egentligen ville fruga åka till Norrland, men nej det ville inte jag, jag ville titta på snygga kändisar!

Men nu sitter jag hemma och sappar på  tv, kanske ska gå ut lite senare och titta om jag kan hitta någon alg!Men min kopis ville inte det så skippar det, han vill bara basta ska kanske göra det då.

Men det var jäkligt härligt att åka bort lite till ett varmt ställe en i Svergie!

Resan var toppen så nu har ni en glad Robbe!   Ha det gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robbe Bongolo - 4 maj 2013 14:31

Tjenare! Förlåt att jag inte har skrivit på några hundra år. Jag har varit så upptagen med att lyssna på dom här nya, electriska låtarna som PSY, Lady Gaga, P!nk och så vidare.   Jag har också skutit ner några algar, det har gått jävligt bra, det b...

Av Robbe Bongolo - 18 mars 2012 13:35

Tjena mors! Jag har varit sjuk ganska länge nu. Men fångat en alg och den är tam nu. Den står bland kossorna. Och jag har varit i Thailand i två dagar med min håriga nakenkatt och frugan.A jag är jävligt sur, Thorsten Flinck vann inte.  Aha sånt får ...

Av Robbe Bongolo - 10 februari 2012 09:24

Tjena morss! Har kampat ute  i skogen javligt kalt men många algar såg jag! Jag sköt bara en för att vara snäll! Idag ska jag fixa algen och äta upp den. Algmacka med sil kanske lite kossa också! Jag har köpt en ny dator nu, javligt skoj, en ma...

Av Robbe Bongolo - 26 januari 2012 17:16

Jopp, det är Robbe här, eller ja, vem skulle det annars vara?!?! Nu ska jag äta lite pasta med kötfärsås, det är första gången! Ska bli spänande! Om jag inte gillar det så får det bli hund med tomatsås  , det är alltid gott! Sen ska jag träffa Bengt ...

Av Robbe Bongolo - 26 januari 2012 17:16

Jopp, det är Robbe här, eller ja, vem skulle det annars vara?!?! Nu ska jag äta lite pasta med kötfärsås, det är första gången! Ska bli spänande! Om jag inte gillar det så får det bli hund med tomatsås  , det är alltid gott! Sen ska jag träffa Bengt ...

Presentation


Hej jag heter Robbe! Här skriver jag om mitt liv och mycket annat!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards