rupple

Alla inlägg under oktober 2011

Av Robbe Bongolo - 31 oktober 2011 16:30

Gagens midda kommer bli min på hittade gratäng! ( öl korvs gratäng) Mm... hoppas att dom andra kommer uppskatta det! Så nu ska jag åka och handla det är bara några ingridiensaer som fattas.

Hejdå!!

Av Robbe Bongolo - 31 oktober 2011 15:28

detta är mina favo saker:

  • Skogsbruk
  • Algar
  • öl korvar
  • flugor( banan flugor)
  • min blogg
  • släkten
  • camping
  • sova
  • gevär
  • mig själv
  • kina
  • break dance

där tog den slut!!!!


Tjena mors  

Av Robbe Bongolo - 30 oktober 2011 17:13

Ja, nu blir det mörkt och alla barn springer där ute med sin halloween kläder, snart får jag ta och gå ut och skrämma dom! Ja men jag måste byta om nu hinner nog inte skriva mera idag!
Ses i morgon!  

Av Robbe Bongolo - 30 oktober 2011 09:46

Jag tror att jag ska till kyrkogården idag och kanske tända några ljus på dom jag känner!

Frida och Stellan sitter och tittar på en skogsbruk film som jag har gett dom, men dom värkar inte gilla den så mycket, men jag har tvingat dom att titta på den nu.

Cecilia sitter forfarande vid bordet och äter frukost, medan jag äter min öl korv, jag märkte att det var den öl korven jag köpte på Island!!! 

Men tjena morss!

Av Robbe Bongolo - 28 oktober 2011 15:01

Ja vad gillar barnen att äta på halloween, för om någon knackar på dörren, tänkte ju att gå och handa nu... Gillar dom kanske alg? Jag kanske kan skjuta ner någon så kan man skära upp en bit till dom var. 

Frida och Stellan är redan här och rästen av släkten kommer senare kanske i morgon dom visste inte när jag ringde dom.

Jag kan nog fråga Frida eller Stellan vad dom gillar för något på halloween.

MEN NI MÅSTE LÄSA BLOGGEN! och kommentera! 

Okej men kanske kan skriva lite i kväll också om jag hinner, vet ju fortfarande inte om släkten kommer att komma i kväll.

Ha det bra!   


Av Robbe Bongolo - 27 oktober 2011 15:53

Robbe här! 

Nu vet jag vad jag ska klä ut mig till.jag ska klä ut mig till  ...... en alg utklädd till pumpa.Jag ska samla in mycket godis med Frida och Stellan, dom andra är förstora för det eller för små. 

I morse var jag jätte arg, jag blev så arg att jag dödade den nya kalven( somtur va var  kon kvar). 

Jag rasade verkligen då.....  



Kommer skriva i morn också!

Tjena mors!!  

buuuuu på er!!

Av Robbe Bongolo - 27 oktober 2011 14:17

Hmm, jag undrar vad jag ska klä ut mig till på halloween, kanske en alg, aja jag vet inte.

Men jag har inte fått någon alg, och det är ju inte så konstigt, jag har ju nästan dödat alla, hoppas inte det.... 

Nu sitter jag och smaskar på en öl korv och löser korsord, märkte när jag gick ner till mat förådet att det bara var två öl korvar kvar! 

Hur kommer eran halloween se ut? Jag tror nog att släkten kommer hit, men jag vet inte det är ju inte så jalvla många som bor här 

Ha det gött önskar jag er!   

Av Robbe Bongolo - 26 oktober 2011 15:39

hej igen! Jo, igår var jag ute och campa, jävligt roligt . Jag campade utanför dörren en riktigt bra plats att sova på ( jag och frugan bor i en stuga mitt i skogen) i dag när jag vaknade frös jag, så inatt ska jag campa inne. Jag kan ha ölkorvar på nattuksbordet, jag kan skuta alg genom fönstret och fiska i badkaret. Jag kan ju fråga frida om hon har godis svamp jag kan plocka. Kan nästan dansa som Michel Jackson , jag älskar att digga till en favo låt.Min favtrit låt är Linda fosse gamla dagar ( jag älskar den).Var på puben idag och drack öl och åt ölkorvar.En gammal kompis var med mig.  



tjena mors i en galors!

Presentation


Hej jag heter Robbe! Här skriver jag om mitt liv och mycket annat!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards