rupple

Alla inlägg under januari 2012

Av Robbe Bongolo - 26 januari 2012 17:16

Jopp, det är Robbe här, eller ja, vem skulle det annars vara?!?! Nu ska jag äta lite pasta med kötfärsås, det är första gången! Ska bli spänande! Om jag inte gillar det så får det bli hund med tomatsås  , det är alltid gott! Sen ska jag träffa Bengt och fiska fisk! Jag har alltid geväret med mig ifall att jag skulle se en alg! Jag tänkte göra en ny header med massa algar och sånt jag gillar, vi får se! Macbooken börjar bli seg så himmla jobbigt, ska köpa en ny macbook en såndära för 8tusen eller va fän det kostar! 

Oppsidoppsu pastan kokar över, måste kila!

Tjena morss!  wow vilken tjej!   

Av Robbe Bongolo - 26 januari 2012 17:16

Jopp, det är Robbe här, eller ja, vem skulle det annars vara?!?! Nu ska jag äta lite pasta med kötfärsås, det är första gången! Ska bli spänande! Om jag inte gillar det så får det bli hund med tomatsås  , det är alltid gott! Sen ska jag träffa Bengt och fiska fisk! Jag har alltid geväret med mig ifall att jag skulle se en alg! Jag tänkte göra en ny header med massa algar och sånt jag gillar, vi får se! Macbooken börjar bli seg så himmla jobbigt, ska köpa en ny macbook en såndära för 8tusen eller va fän det kostar! 

Oppsidoppsu pastan kokar över, måste kila!

Tjena morss!  wow vilken tjej!   

Av Robbe Bongolo - 14 januari 2012 18:21

Hej! Idag har vi en glad Robbe !! 

Jag fick ett mail från Lady gaga (tyckte jag det stod) så här stod det: ''Jag kommer hem imorgon istället för på torsdag om det är OK? kram från frugan.'' jag ser inte vad det står men jag tror det är lady gaga.Oj nu kommer frugan skulle inte hon komma på torsdag. Men skit samma.

Ja, frugan läste precis mailet och sa att det var hon som skickade det på repecitionen på hotellet i Dalarna.Hon lånade datorn där sa hon nyss men det tog tre timmar innan hon fick skicka mailet.


Aja,tror jag ska skaffa glasögon snart.


ps.skaffade ett kilo ölkorv igår.

Presentation


Hej jag heter Robbe! Här skriver jag om mitt liv och mycket annat!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards